24 Nisan 2008 Perşembe

//Şakşak !!


Merhaba efenim.
Öncelikle dört( rakamla 4 )gündür bir "arı vızıltısı" işittittiremediğimiz için özür dileriz.Sebeb-i nedenimiz Pazar günü bahar temizliği yaptık,blogu da ilaçlattırdığımız için 2 gün içeri giremedik.Umarım gireniniz de olmamıştır.
Tabi bu sözde.Gerçek neden hala meçhul.Peki bu Arı Maya 2 gün boyunca neler yaptı?
Söylemeliyim ki siz bu bizi sevmiyor diye beni kalbinizde öldürürken ben uyuşuk uyuşuk Lost izliyodum.Tabi insan dağa küsmüş dağın haberi olmamış.-Sanırım-
Aa,hemen domates falan fırlatmayın lütfen.Daha yeni bitirdik temizliği.
Kolay şey değil bikere herkes "bugün 23 nisaaaaan,hep neşeylee doluyor insaaaaaaan" diye çığırırken ben burada oturup sabırla videoların dolmasını bekliyordum.Hem aranızdan kaçı cesaret edip altyazısız Lost izledi bakayım?
Neyse,bugün konu belirlemeyeceğim.Bir ara toplarım bu dağınıklığı =) Gerçi 10-11 saat bilgisayar rekorumu kırdıktan sonra misler gibi Çatı da okudum.Tabi kitabı bana veren Ezgi'ye de bol bol küfrettim.Allahım,bu Dominic Elijah skandalından sonra dünyadaki en büyük olay.Neyse güzel bir kitaptı.
Tabi yapacak bir şey olmadığından SKY-Türk sunucusunun Bulut ve Memati hakkındaki basit esprilerini de izlemek zorunda kaldım.
Artık bu gece Lost ve Vadi izleyip toparlarız kafayı.
Şİmdi ben yemek yemeyi bile unuturken nasıl tabu oynayacağım diye düşüneceğim.
Berbat bir yazı olduğunu kabul edeyim ama siz de kusurumuza bakmayın.
Ha bu arada bayağı Cem Uzan vaatlerinden birini de paylaşayım dedim.
"Dr. Otker doçent olacak."
Bir de şu seçim vaatlerine gelmişken şu dün ki başbaş"kan koltuğuna oturan çocig aklıma geldi.Allahım bu ne egoistlik bu ne hıncallık bu ne eziklik."Erken seçim olsun bitsin"derken suratındaki ifade mükemmeldi.Kafamıza kazıyalım böyle başbaş"kanlar görmeye devam edersek ardı ardına darbe de olur misler gibi.
"Sağ,sol,penaltı,gol."
Sonlarındırırken düşen blog reytingini toparlamak için bi laf daha edeyim.
Blog blog gezinen onlarca insan var.Biri de denk gelse ya şu ekmek teknemize.
"Bize de bekleriz,efenim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle süper(blogoun) yazmaya ve düşünmeye devam et bi dahada bizi 4-5 gün bu vızıltından ayrı bırakma gocunmayalım sen anlarsın onu:D

Adsız dedi ki...

gerçektende süper yazıon deewam et biz senin arkandayız!!!

Adsız dedi ki...

ya bi de isimsiz olmaz gocunurumu ben yazdınm ireeeeem

Adsız dedi ki...

nan bücür senin ne marifetlerin varmış da biz bilmiyormuşuz... başbaşbakan kısmına koptum belirtmek isterim...