20 Mayıs 2008 Salı

Nerede kalmıştık?

4 günlük arı vızıltısı?(Panik)Neredeyse 1 ay geçmiş değil mi?
Tatilden tatile yazar oldum artık.

Efenim,sabahtan beri Oasis dinliyorum,ellerinizden öper.O yüzden bütün yazıyı you're my wonderwaaaalll diyerek doldurmak isterdim.

Geçen gün kendimi dizilere kaptırmış bir biçimde buldum.Ama hak verin hangi insan Chuck'ın sezon finalini,speacial olarak da Prison Break s.f.'ini kaçırabilir?Böyle bir duygusuzluk var mıdır?
Kim Mahone'un "o kız zincirini zayıf halkası.." lafının üzerine üç ay sonra Sara'yı göreceğine sevinmeyebilir?Ya da Chuck'ın "It's Aliiiiveee"repliğini ağzından düşürebilir?

Buna karşıt düşünce olarak "Blogkolik bir insan nasıl olur da haftalarca yazı yayınlamaz" diyebiliriz.Elbette kalan bütün fikirler Jack'İn dikiş izlerinin iki günde kaybolması gibi ortadan kaybolabilir.

Nerelerdeydik biz? Paso bilgisayar,paso Tv,paso ders aktivitelerini çalışma programımdan sildim(zaten biri hariç hiç olmamıştı ki)Hepsinden azar azar artık.

Hani ilkokul çocuklarının ellerine okuma listesi diye bir kitap kalıntısı tutuştururlar ya,yakında bende öyle bir şey yapacağım herhalde.
Bırakın bu işleri efenim.
Bize de bekleriz.
(Ek olarak sloganı lezzetli bir şey seçmek üzereyim.Olumsuz oy veren herkese özel olarak teşekkür ederim.)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Olumsuz Oy nedir Betül? :D

elanor pinti dedi ki...

Benim beğenmedim slogan ya da eleştirilere oy kullanmak demektir,Ecenur.Gayet demokratik ve gizli bir şekilde yapılır bu oylama xD