29 Mayıs 2008 Perşembe

Aranıyor,sahibi ruhumun,tam yerine mi düştüm?

Elbette.Buyrun gelin oturun.
Size şimdi gelmiş geçmiş yaşanmış en acıklı hikayeyi anlatmak istiyorum.
Hikayenin de mizahi bir yanı olmadığı için yazamıyorum ama..
Bir insan 2,5 gün bilgisayarsız yaşayabilir mi???
Evet,efenim yaşadım.Tam 2 gün 11 saat bilgisayarsız yaşadım.
Blogumun şimdiye kadar yaşanmış en duygusal kısmını geçip asıl konuya girmek istiyorum.
Bufy.
Evet,konu bu ya.Ölçüp,tarttım.Hatta azıcık izledim ama hala bana itici gelmeyen bir yanını bulamadım.Angel ise tam bir baş belası.
Bu kadar kötülememe bakmayın iyi dizidir.Hatta hoştur,en fazla 2 bölüm izlememe rağmen bunu söylüyorum.Peki neden yukarıda bu kadar sövdüm?
Teşhis koyamam belki ama ruh hali olsa(bknz:negatifimsi)
Bütün gün "çıldırın,çıldırın"gümbürtülerine katlanıp ta eve gelip düzgün bir gümbürtü duyamamak..Ah,kahretsin.
Birde Mor ve Ötesi var tabi.Deli,deli..Tutulası bir şarkıydı,albüm çıkartmak yerine Örövizyona katıldılar haliyle o da salya sümük oldu.
Daha fazla yazıp iç karartmak istemiyorum.
Sadece yaza kadar neredeyse hiç yazamayacağımı söylemek için başladım aslında.Beni,arayıp da bulamamak.
Ow,shet.
Ananas.

Hiç yorum yok: