18 Temmuz 2008 Cuma

En güzel günüm gecem sizinle!

Merhaba okuyucu kitlem,
Yine ben-ki ben böyle mektup tarzı blog yazmam,bilesiniz-geldim.Gelmedim aslında lan,ziyaretçi olarak giriyoduk arada bloga "amma kekmişim ahaha" falan diyoduk.Ne güzeldi günlerdi onlar lan.

Yazamadım tabi Rotring kalemim bozuldu-uğurlu kalemimdi o benim be,başka kalemle yazamam ben-ucum kırıldı.Bakınız:Ulan sen o kalemi 4. sınıfta kaybettin.

Bu arada bi sürü şeyin bağımlısı oldum.Ya şöyle diyelim;Günde 3-4 saat Lost izliyorum,Sam'e bayılıyorum(iğrenç bi hayran kitlesi var yahu adamınn),Dean'ı da ara ara kesiyorum.O sebeple Supernatural izliyorum(tabi ki de daha ilginç sebeplerim var izlemek için.)

Imm...How I Met Your Mother düşkünü oldum şu sıralar.Zaten Chuck'tan önce Cnbce onun tekrarlarını yayınlıyordu.Şimdi kestiler,Smalville veriyorlar,bakmıyorum ama Clark sağlam çocuk =P

Böyle böyle masal dinleyesiniz vardı ya sizin onları anlatıyorum =P

Şey var bi de,bizim bi aralar ipine kadar kopabildiğin;bi yer var mı bildiğin? felsefemiz.Onu geliştirdik birazcık.

Mesela Dicey Cecuğun(isterseniz Ce-Cu-Ne diye hitap edebilirim hani) saatlerimiz var (= Cecuğn gibi kafa adamı Rüya da program veriyor,eğleniyoruz =p

Sonra Veritim var,felsefenin kopma şeyini o geliştirdi zaten (= İsim babamız =P Kafası cizel bi de.
Sonra Ecenur,Simin,Esra çetem var ortam yapılıyo onda da =P

Magüc,Kolpa Diem,Mayk,Finix,Barti var onlara da sataşıyorum =P

Nülya'yla da kopuyoruz.Uyumuyormuş o =P

Seda var gülüyoruz biz =P Osman'ımızı anıyoruz. Ece var,niveağ kardeşliğimiz (0 "-Ve sevgi çilektir,kividir karpuzdur.Sevgi yağdır."
Ama Dominik ile Barniiiğ var,kafa adamlarım ya =p Gecelere akıyoruz onlarla da =P
Koptuğum kişiler bu kadar ama isteyen gelir kopabilir benimle.Coşalım falan (=
Imm son olarak ne diyeyim;

Msn'de ortam yapmak,ortamlardan ortamlara akmak,Diem'lere sataşmak,falan falan.
Yapın,yapın iyi hoş bişi bu.

Gıcıklıkta üstüne olmayan,diğer kişilere de bi mesajım var
Bize de bekleriz,efenim.

(Bu slogan da çok klişe oldu lan,değiştirsek mi ne?

İç ses bitir artık lan yazıyı,ömrümü yedin zaten!)

Hiç yorum yok: