4 Haziran 2008 Çarşamba

Paylaşılabilir müzik...

Günlük çin işkencelerinden tattıktan sonra artık en az 3 öğünümüzü kaplayan fast food'a katlanmak.(Açlık=Rana)
Aslında Fast Food'u sevmek,ama artık sevememek(bknz:"mesele"bir önceki blog)
Onlarca sorunun da birkaç Çin işkencesinin yerini tutabilmesi.(Para,para,para+sınav,sınav,sınav)
Günlerdir kesilmeyen tırnak sebebiyle şarkı provası yapılamaması.(canavar canavar canavar,var,var,eoeoeoöüoehüöhüühü)
Ama bütün bu olanlara karşın gün sonunda hiçbir müzik aleti olmadan konser vermek.(du,du hast!!)
Evet,günün güzel yanı bu.En yakın iki arkadaşımla, entarasan olan müzik kültürleri pek de Rammstein'lik olan en yakın iki arkadaşımla,kül de olan( !),ses yalıtımı yapılmış yeni bir konferans salonunda Du Hast söyleyip,zıpladık(açıkça sıpssladıkss)
Ayrıntıları yazmaya üşeniyorum ama karnımın ağrısının sebebini iki şeye bağlıyorum.Çok gülmek,çok bağırmak.(Evet hala şüphelerim var ama bu ikisini bugün sürekli yaptım)
Bazılarınız galiba mizahi bir kelime aradı ama sözcük dağarcığımı türkçe dersinde harcadığım için sizin kısmen çatlamış olan sinirlerinizi zorlamayacağım.
(Ben de isterim çıksın bi maymun oynasın hepimiz gülelim,Yılmaz Erdoğan-Gülben'in kaynı mı demişti ? - Yoksa onu Cem Yılmaz mı demişti ?)
Neyse sizde bi ara bağırmak! isterseniz
Bize de bekleriz efenim.
(Stres yaptım ben ya,soğuk birşeyler içme ihtiyacı hissediyorum,ama gidip onu almak..)
Ha benden dipnot "Çok güzel hareketler"e de gözatalım,bence Burhan'ın aman,poup(açıklama:hşkfhlhşf)larının üzerine zlololoplar da iyi gidecektir.
Kelime dağarcığı tükenmiş,bağırmaktan da sesi kısılmış,nidalar unutmuş,insanların idolleri..Bize de bekleriz,bize de bekler.(söz-müzik-özge)

1 yorum:

MG dedi ki...

Evet,günün güzel yanı bu.En yakın iki arkadaşımla, entarasan olan müzik kültürleri pek de Rammstein'lik olan en yakın iki arkadaşımla,kül de olan( !),ses yalıtımı yapılmış yeni bir konferans salonunda Du Hast söyleyip,zıpladık(açıkça sıpssladıkss)

En yakın derken? hıh